No products in the cart.
LIVRAREA PRODUSELOR
|
1.1 |
Livrarea produsului comandat (precum si a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicata de Client, in termen de maxim 7 zile de la momentul ridicării produsului de catre FAN Courier, sau orice alta firma de curierat, care reprezintă termenul de retragere din contractul încheiat cu vignematte.ro. |
|
1.2 |
Produsul poate fi ridicat direct de la depozitul vignematte.ro din Oradea conform opțiunii Clientului. Dupa lansarea comenzii de catre client, aceasta va fi confirmata telefonic de vignematte.ro, clientului comunicandu-i-se data si ora la care poate ridica produsul, avand in vedere ca exista posibilitatea ca la trimiterea comenzii aceasta fie sa nu se regaseasca, fie sa se regaseasca doar partial pe stoc in depozit. In lipsa confirmarii mentionate anterior, clientul se poate prezenta in vederea ridicarii produsului comandat, insa exclusiv pe riscul sau, existand posibilitatea ca la data prezentarii sale, fara o confirmare in prealabil, produsul comandat sa nu fie disponibil, vignematte.ro neasumandu-si niciun fel de raspundere in acest caz. |
|
1.3 |
Livrarea se face numai pe teritoriul României. |
|
1.4 |
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, vignematte.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării. |
|
1.5 |
In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, vignematte.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. vignematte.ro isi rezerva dreptul de a refuza o noua livrare in masura in care comunicarea inexacta ori eronata a datelor sus mentionate s-a realizat cu intentie si fara justificare. |
|
1.6 |
vignematte.ro nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de firma de curierat, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisa garantand exclusiv indeplinirea obligatiilor care tin de propria persoana si de propriii angajati. |
|
1.7 |
In masura in care clientul nu este gasit de catre firma de curierat la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului. |
|
1.8 |
In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa. |
|
1.9 |
In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, vignematte.ro despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de vignematte.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat. |
|
1.10 |
Prin lansarea oricarei comenzi catre vignematte.ro, prin completarea formularului de comanda in care clientul mentioneaza, ca si date de contact, numarul telefonic la care poate fi apelat si/sau adresa de e-mail, acesta din urma isi manifesta acceptul, expres si neconditionat, ca respectivul numar de telefon si / sau adresa de e-mail sa poata fi utilizate de vignematte.ro in scopul transmiterii de mesaje promotionale/publicitare, oferte personalizate, mesaje cu ocazia sarbatorilor sau alte evenimente, mesaje/informari referitoare la statusul comenzii in derulare, mesaje de multumire privind comenzile lansate, precum si orice fel de informare din partea vignematte.ro referitoare la produsele comercializate, la comenzile lansate ori activitatile comerciale derulate de vignematte.ro. In cazul in care clientul nu doreste/nu mai doreste ca numarul de telefon comunicat o data cu lansarea comenzii si/ sau adresa de e-mail furnizata sa mai fie utilizate in scopurile sus-mentionate, acesta este obligat sa informeze vignematte.ro, in conditiile mentionate la Sectiunea “Prelucrarea datelor cu caracter personal”, facand mentiune expresa si explicita cu indicare concreta a caror date de contact nu mai doreste a fi utilizate (numar de telefon si/ sau adresa de e-mail comunicate) pe viitor, lipsa unei astfel de informari/notificari catre vignematte.ro echivaland cu acceptul, in continuare, al clientului pentru activitatile enumerate anterior. vignematte.ro nu este responsabil pentru furnizarea de catre client a unui numar de telefon care nu ii apartine si/sau a unei adrese de e-mail al carei titular nu este, la care nu poate fi contactat ori al caror titular a devenit, ulterior comenzii, o terta persoana. |
|
1.11 |
Comunicarile efectuate prin intermediul apelurilor telefonice, apeluri efectuate prin Call Center ori prin numerele de telefon utilizate de SERIGRA FAST S.R.L in desfasurarea activitatii sale comerciale, pot fi inregistrate. Prelucrarea si inregistrarea apelurilor telefonice (numar de telefon, voce, continutul convorbirii) este acela de a imbunatati calitatea convorbirilor purtate de catre reprezentantii SERIGRA FAST S.R.L cu clientii, de a optimiza serviciile oferite, de evaluare si instruire, de a intelege cat mai bine doleantele clientilor, de a accesa si intelege mai bine inregistrarea unor sugestii, cereri, plangeri, sesizari sau reclamatii din partea clientilor/consumatorilor, de a proteja intr-o maniera cat mai sigura si adecvata drepturile atat ale clientilor cat si ale furnizorului. Clientii/consumatorii sunt instiintati de inregistrarea apelurilor telefonice iar acestia se pot retrage oricand din cadrul unei convorbiri telefonice, putand, de asemenea, formula astfel de solicitari, la datele de contact furnizate. Lipsa vreunei intentii privind aceasta retragere echivaleaza cu acceptul referitor la continuarea si inregistrarea convorbirii. Inregistrarea apelurilor se opreste in momentul in care se procedeaza la inchiderea acestora sau in eventualitatea in care nu se doreste continuarea lor.Regulile vor putea sa fie revizuite periodic, in raport de modificarile si completarile legislative, in functie de nivelul de dezvoltare tehnologica, orice modificare intervenita fiind adusa la cunostinta persoanelor vizate prin intermediul site-ului vignematte.ro Inregistrarile sunt pastrate pe o durata rezonabila, necesara scopului pentru care sunt prelucrate datele, putand fi pastrate si pentru o durata mai mare in interesul legitim al Operatorului (in situatii precum existenta vreunor litigii sau dispute, etc., relevante pentru operator si care pot necesita experienta profesionala a unor consultanti terti – avocati, auditori, experti), ori in scopul de a fi puse la dispozitia autoritatilor competente, pentru solutionarea reclamatiilor ori a altor solicitari, dar si pentru a se face dovada indeplinirii cu buna credinta a obligatiilor fata de consumatori/clienti/cumparatori. SERIGRA FAST S.R.L depune in mod constant eforturi si diligentele necesare pentru a se asigura ca prelucrarea datelor cu caracter personal decurgand din inregistrarile telefonice sunt in siguranta, fiind accesate, daca este cazul, de persoane anume instruite in acest sens sau de catre autoritati, exclusiv conform legii si cu evitarea oricarei vatamari a drepturilor legitime ale persoanelor direct vizate, astfel incat datele personale sa nu fie divulgate in mod neautorizat. |
Art. 2. GARANTII
|
2.1 |
Toate produsele comercializate pe site, beneficiază de condiții de garantie conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, producatorul fiind unic responsabil pentru eventuale lipsuri, deficiente, neconformitati, etc., enumerarea avand caracter exemplificativ, aceasta cuprinzand in esenta toti factorii avand legatura directa cu producatorul. |
|
2.2 |
Produsele comercializate de vignemattte.ro sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte. |
|
2.3 |
vignemattte.ro poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti. |
|
2.4 |
De asemenea, orice reclamație privind deficiente ale produsului/produselor achiziționate pot fi făcute direct pe adresa comenzi@vignematte.ro sau la sediul vignematte.ro in termen de 14 zile de la recepție. |
Art. 3. RETURNAREA PRODUSELOR
|
3.1 |
In functie de natura produselor, orice client persoana fizica (consumator) are dreptul sa notifice în scris SERIGRA FAST S.R.L. că dorește denunțarea contractul de vânzare – cumpărare a produsului/produselor comandat/comandate, fără ca acest lucru sa dea naștere la penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea sa se producă in termen de maxim 45 zile de la livrarea comenzii. |
|
3.2 |
SERIGRA FAST S.R.L. isi asuma obligatia de suportare a cheltuielilor privind returnarea produselor in termenul de 45 zile mentionat anterior, exclusiv in masura in care returnarea se realizeaza in primele 14 zile ale termenului. Cu incepere din a 15-a zi, pana la expirarea termenului de 45 zile, aceste costuri revin si sunt in sarcina clientului/cumparatorului, fara perceperea unor taxe sau comisioane suplimentare. |
|
3.3 |
Returnarea produsului/produselor comandate si livrate se va realiza exclusiv la adresa _______(de inclus locația) prin predarea personala a acestora de catre clientul cumparator ori prin expedierea lor, pe cheltuiala cumparatorului client, printr-o firma de curierat. |
|
3.4 |
Contravaloarea produselor comandate, livrate de vignemate.ro si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile sus-mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul personal al clientului cumparator, cu exceptia cazului in care acesta imputerniceste in scopul aratat o terta persoana, prin act autentic notarial, inscris care se va prezenta in original furnizorului. |
|
3.5 |
Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc. vignematte.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare, sens in care, prin transfer bancar, clientului cumparator ii va fi restituita exclusiv aceasta valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din OUG 34/2014. |
|
3.6 |
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, SERIGRA FAST S.R.L. va rambursa contravaloarea acestuia, prin transfer bancar in conditiile sus-mentionate, in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul returnat prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional, potrivit art.3.1. |
|
3.7 |
Denunțarea contractului in mod repetat, returnarea repetata de produse, fara o justificare reala sau obiectiva, va putea fi considerata un abuz. |
|
3.8 |
In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare, sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste conditii fiind cumulative, lipsa uneia dand dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului. |
|
3.9 |
Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre SERIGRA FAST S.R.L., in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d). |
|
3.10 |
Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. |
Art. 4. SISTEMUL GARANTIE RETURNARE – SGR
|
4.1 |
Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) este dezvoltat și implementat în baza Hotărârii de Guvern 1074/2021, cu modificările și completările ulterioare, fiind un sistem național, obligatoriu pentru toți producătorii/importatorii și comercianții care introduc pe piață sau comercializează produse ambalate în ambalaje SGR. |
|
4.2 |
SERIGRA FAST S.R.L. a implementat masurile si legislatia in vigoare referitoare la Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) iar prin continuarea navigarii pe site ori prin plasarea de comenzi, clientul este in cunostinta de cauza cu privire la achitarea unei garanții de 50 bani atunci când va achizitiona produse (apă, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, etc.) prin intermediul SERIGRA FAST S.R.L. |
|
4.3 |
Conform legii aplicabile, SERIGRA FAST S.R.L. este operator economic din lanţul de distribuţie, altul decât producătorul, care furnizează un produs ambalat în ambalaje primare nereutilizabile care fac obiectul SGR pentru distribuire, consum sau utilizare pe piaţa naţională în cadrul unei activităţi comerciale. |
|
4.4 |
Modalitatea de identificare vizuala a ambalajelor purtatoare de garantie se realizeaza prin aplicarea simbolului SGR (pe eticheta sau direct pe ambalaj) iar produsele introduse pe piața națională în ambalaje SGR, așa cum sunt definite în HG 1074/2021, vor fi identificate prin noi structuri numerice unice (coduri de bare), destinate plasării, vânzării, colectării și reciclării prin intermediul SGR. |
|
4.5 |
Simbolul care indică apartenenţa produsului la sistemul de garanţie-returnare este unic la nivel naţional pentru toate ambalajele SGR, se aplica direct pe ambalaj, pe eticheta produsului sau pe eticheta suplimentară, după caz, este vizibil, lizibil, durabil şi nu se va suprapune cu un alt element grafic al ambalajului sau al etichetei. |
|
4.6 |
Codul de bare aplicat pe ambalajul SGR sau pe eticheta produsului va oferi informaţiile necesare, suficiente şi verificabile, prin legătura cu datele cuprinse în registrul ambalajelor SGR, astfel încât să permită administratorului SGR cel puţin stabilirea apartenenţei ambalajului la SGR, greutatea şi volumul ambalajului, precum şi identitatea producătorului. |
|
4.7 |
Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) se aplică pentru ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, care isi pastreaza forma dupa golire, utilizate pentru a face disponibile pe piața națională bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale și ape de băut de orice fel, vinuri și spirtoase, pentru facilitarea identificarii produselor care se incadreaza in aceasta categorie fiind marcate cu un simbol specific. |
|
4.8 |
Nu sunt supuse SGR: paharele pentru băuturi, ambalajele de tip pouches – ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box – băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire, ambalajul considerandu-se deşeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare. |
|
4.9 |
Garanția reprezinta suma plătită de către consumator la momentul achiziționării unui produs în ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către administratorul SGR, şi care este restituită integral consumatorului la momentul returnării ambalajului SGR conform la un punct de returnare. |
|
4.10 |
După golirea ambalajului, consumatorul va trebui să îl returneze într-unul dintre punctele de returnare organizate de comercianți. În schimbul ambalajului gol, consumatorul va primi înapoi valoarea garanției plătite inițial, nefiind obligat sa prezinte dovada achizitiei produsului (bon fiscal, dovada platii on line, etc.). In masura in care ambalajul este returnat la punctul de returnare, consumatorul are dreptul de a solicita integral garantia, in numerar, prin voucher sau prin transfer bancar. |
|
4.11 |
Restituirea garantiei va fi refuzata in cazul unui ambalaj care nu este returnat intreg, nu este golit in intregime de continut, nu este marcat SGR ori semnul SGR nu este vizibil sau nu este intact, care nu si-a pastrat forma in care produsul fusese initial ambalat (ambalajul este presat, distorsionat, distrus partial, degradat, deformat, etc.) ori care nu prezinta codul de bare sau acesta nu poate fi citit ca urmare a degradarii, care nu este returnat in cel mult 24 de luni de la data publicarii pe pagina de internet a administratorului SGR a anuntului privind incetarea introducerii pe piata de catre producator a produsului respectiv. In lipsa acestor conditii, ambalajele se considera ca nu beneficiaza de garantie, motiv pentru care nu pot sa fie preluate in Sistemul Garantie – Returnare (SGR), caz in care consumatorului nu i se poate restitui suma achitata cu titlu de garantie.
|
Art. 5. RASPUNDEREA VIGNEMATTE.RO
|
5.1 |
vignematte.ro nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nicio pierdere a Utilizatorului sau a Clientului in situația in care aceasta este cauzată de nerespectarea prezentelor termeni si condiții sau de nerespectarea Contractului si celorlalte instrucțiuni menționate pe site. |
|
5.2 |
vignematte.ro nu răspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum si pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri accesibile de pe site. |
|
5.3 |
vignematte.ro nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care Utilizatorul/Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vignematte.ro a oricăreia din obligațiile sale conform Contractului si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor respective după livrare si, in special, pentru pierderea produselor. |
|
5.4 |
vignematte.ro nu raspunde in fata niciunui client/utilizator pentru eventuale solicitari in afara termenilor si conditiilor de fata, nu poate fi raspunzator pentru niciun fel de eventual prejudiciu, material sau de alta natura, care ar deriva, direct sau indirect, din fapte ori alte imprejurari care nu au fost mentionate in prezenta sectiune de Termeni si Conditii. |
|
5.5 |
vignematte.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda si de a nu tine rezervate produsele comandate in cazul in care clientul nu poate fi contactat telefonic in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii. |

